Hírek



3. helyezett a VASIVÍZ ZRt a víziközmű-szolgáltatóknál végzett Felhasználói Elégedettségi Felmérésben


Vasiviz_zrt_Szhely_telepules_szolgaltatoi_informacio_vizhiany_2025_09_baner.jpg

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) oklevéllel díjazta a 3. helyezett VASIVÍZ ZRt a víziközmű-szolgáltatóknál végzett Felhasználói Elégedettségi Felmérés eredménye képpen.


Kedvező eredménnyel zárult a víziközmű-szolgáltatóknál végzett Felhasználói Elégedettségi Felmérés

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) oklevéllel díjazta a három legkiemelkedőbben teljesítő szolgáltatót.

A MEKH 2018 óta a víziközmű-szolgáltatókat is bevonja a fogyasztók ügyfélelégedettségének felmérésébe. A kétévente lefolytatott elégedettségi felmérés eredményei folyamatosan javuló tendenciát mutatnak, a legfrissebb, 2024-ben végzett vizsgálat szerint a felhasználók víziközmű-szolgáltatókkal való megelégedettsége közel 90%-os. 

IMG_5377

A MEKH 2018 óta a víziközmű-szolgáltatókat is bevonja a fogyasztók ügyfélelégedettségének felmérésébe. A kétévente lefolytatott elégedettségi felmérés eredményei folyamatosan javuló tendenciát mutatnak, a legfrissebb, 2024-ben végzett vizsgálat szerint a felhasználók víziközmű-szolgáltatókkal való megelégedettsége közel 90%-os. A MEKH székházában tartott, eredményismertető rendezvényen Tass Enikő, víziközmű-szolgáltatásért és hulladékgazdálkodásért felelős elnökhelyettes elismeréseket adott át az első három helyezett szolgáltató képviselőjének.

A Hivatal a 2024-ben negyedik alkalommal elvégzett felmérésbe is bevonta az ágazat valamennyi szolgáltatóját. Az Alapfelmérés során több mint 18.000 felhasználót, a Kiegészítő Felmérés során közel 3.200 fogyasztót kérdeztek meg, míg az Azonnali Felmérés részeként közel 374.000 egyedi értékelés érkezett a Hivatalhoz. A vizsgálat eredményeként számolt FEF-Index tavalyi 890 pontos országos átlaga 27 ponttal lett magasabb, mint a 2018. évi kiindulási érték.

A megkérdezett fogyasztók értékelték az ellátás folyamatosságát és a szolgáltatás minőségét, az szolgáltatók ügyfélbarát hozzáállását, továbbá a leolvasást, a számlázást és a fogyasztásmérő pontosságát is.

A legjobban teljesítő víziközmű-szolgáltató 2024-ben 933 pontjával az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. lett. Második helyen a Bakonykarszt Víz és Csatornamű Zrt. végzett, mindössze három ponttal lemaradva az első helyezett mögött. Harmadik a VASIVÍZ Vas megyei Víz és Csatornamű Zrt. lett 925 ponttal. Fontos azonban hangsúlyozni, hogy valamennyi víziközmű-szolgáltató eredménye magasan felülmúlta az elvárt értéket, a 80 százalékos eredményt.

Vasiviz_ügyfelszolgalati_elegedtettseg_felmeres_ harmadik helyezettje_ 20254_09_17

 

Forrás: https://mekh.hu

 

vissza