Felhasználói Elégedettségi Felmérés (FEF)



Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a VASIVÍZ ZRt. a jogszabályi előírásokat betartva 2024. évben is elvégezte a Fogyasztói Elégedettségi Felmérést a teljes szolgáltatási területen, reprezentatív mintavétellel.

Az előírt felmérés összesített eredménytáblája alapján a vizsgált 36 víziközmű-szolgáltató közül Társaságunk megítélése a Felhasználóktól kapott értékek alapján kiemelkedő, a mutatószámok magas szakmai szintű felhasználói elégedettséget jeleznek vissza.

Összelégedettség 10–es skálán: 9,3

Ivóvíz minőség:

Az országos skálán, a legjobb három szolgáltató között szerepel a VASIVÍZ ZRt.:

·         az ivóvíz tisztasága (9,2)

·         az ivóvíz íze (9,2)

Ivóvízellátás folyamatossága: országosan kiemelkedő mutatószám

·         a vezetékes ivóvíz- ellátás folyamatosságának elégedettségi mutatószáma (9,9)

·         előre tervezett ivóvíz- ellátási szünetről szóló tájékoztatás (9,8),

Leolvasás gyakorisága, fogyasztásmérő pontossága: legjobb mutatószám az összes víziközmű- szolgáltató közül.

·         jelenlegi leolvasás gyakorisága (9,4)

·         kapcsolat a leolvasást végző kollégákkal (10)

·         fogyasztásmérő pontossága (9,9),

Tájékoztatás: országos szinten a legkimagaslóbb eredmény

·         állagmegóvási kötelezettségről tájékoztatás (9,8), belső ivóvíz hálózat karbantartási kötelezettsége (9,7)

·         belső szennyvízhálózat karbantartási kötelezettsége (9,8)

·         felhasználói érdekvédelmi szervezetek elérhetőségei (9,8)

·         helyi sajtó szerepe, honlap (9,5)

·         a honlap megítélése tartalom alapján (9,5), áttekinthetőség alapján (9,5)

 

Ügyfélszolgálat

·         az ügyfélszolgálati tevékenységgel való elégedettség (9,9) személyes ügyintézés során

·         az ügyintézés eredményessége (9,81)

·         szakszerűség (9,99)

·         gyorsaság (9,89)

·         az ügyintézők segítőkészsége (9,87)

·         az irodán eltöltött várakozási idő hossza (9,83)

·         Call Center várakozási idő (9,87), gyorsaság (9,18), szakszerűség (9,87), segítőkészség (9,62), udvariasság (9,58), eredményes ügyintézés (9,95), kommunikáció (9,84)

·         számlák áttekinthetősége (9,7), számlák érthetősége (9,5)

·         számlafizetés lehetséges módjaival kapcsolatos elégedettség (9,9), az elkészített számlák ütemezése, azok fizetési határidejének elégedettsége (9,5)

·         Üzletszabályzat tartalma és érthetősége (9,9)

·         Online ügyfélszolgálat biztosítása (9,06)

Ár- érték arány

·         az ivóvíz ellátásért fizetett szolgáltatási díjjal való elégedettség (9,1)

·          szennyvízelvezetésért és –tisztításért fizetett szolgáltatási díjjal való elégedettség (9,5)

 

Szolgáltatói tevékenység színvonala, ügyfélbarát környezet

·         környezetvédelmi tevékenység (9,9), országos szinten a legjobbak között szerepel a VASIVÍZ ZRt.

·         szolgáltatói tevékenység (9,7)

·         ügyfélbarát Szolgáltató (9,5)

Számunkra fontos a jövőben is az Ön véleménye, ezért kérjük, a kétévente megvalósulandó felmérésben válaszaival továbbra is segítse munkánkat, hogy még színvonalasabb és minőségi szolgáltatást biztosítsunk!

Köszönjük Felhasználóinknak a kutatásban való részvételt!

           

VASIVÍZ ZRt.            

…minőség természetesen!

 

 

 

 

Tisztelt Felhasználóink!

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal kötelezte a víziközmű-szolgáltatókat arra, hogy 2018 évtől kezdődően kétévente független közvélemény-kutató szervezettel méresse fel a lakossági felhasználók víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos elégedettségét.
A felmérés célja a szolgáltatások minőségének javítása.

Kérjük, hogy 2024-ben is segítse munkánkat, és a szolgáltatás színvonalának növelése érdekében végzett kutatásban szíveskedjen részt venni!
Köszönjük!

A FEF egymástól jól elkülöníthető módszerű, célú és időpontú felmérésekből áll:

1. Alapfelmérés (szeptember-október)
Az alapfelmérés a víziközmű-ágazat felmérésére szolgáló, kérdőíves személyes megkérdezésen alapuló adatfelvétel. A felmérés azokat a tevékenységeket vizsgálja, amelyek minden felhasználót érintenek:
- ivóvíz minősége
- ivóvíz-ellátás folyamatossága
- fogyasztásmérés
- tájékoztatás
- ügyfélszolgálat
- ár-érték arány
- számlázás
- környezetvédelem

A felmérést végzi: A VASIVÍZ ZRt. által megbízott kutatócég. A kérdezőbiztosok a felmérés megkezdése előtt igazolják magukat.
A felmérés kezdő időpontja: 2024.09.01.
A felmérés záró időpontja: 2024.10.31.

Érintett települések: meghatározás a későbbiekben

2. Kiegészítő felmérés
A víziközmű-ágazat eseményközeli elégedettségi felmérésére szolgáló, alapvetően telefonos megkérdezésen alapuló adatfelvétel, amely a felhasználói megkeresésekhez közeli időpontban valósul meg. A felmérés azokat a tevékenységeket vizsgálja, amelyek az alapfelmérésben nem szerepelnek:
- panaszkezelés
- igénybevett ügyfélszolgálati csatorna (személyes, telefonos, online, e-mailes)

A felmérést végzi: M.Á.S.T. Kft., telefonos megkeresés alapján
A felmérés kezdő időpontja: 2024.01.01.
A felmérés záró időpontja: 2024.12.31.

3. Azonnali felmérés
A víziközmű-ágazat eseményközeli elégedettségi felmérésére szolgáló, folyamatos, esemény utáni adatfelvétel, amelyet a személyes, telefonos és internetes ügyfélkapcsolat befejező fázisaként, 1 db kérdés feltevésével kell megvalósítani. A kérdések az alábbi területekre vonatkoznak:
- telefonos menürendszer áttekinthetősége
- ügyfélhívó kezelése
- várakozási idő hossza
- ügyintézéssel való elégedettség
- ügyintéző szakértelme, kedvessége, szakmai kompetenciája, empátiája, stb.
- honlap sebessége, kezelhetősége, információtartalma
- ügyintézés eredményessége
A területekre vonatkozó kérdések váltakoztatása véletlenszerű, gördülő módon történik. Egy kérdés megválaszolását követően, a véletlenszerűen kiválasztott következő új kérdés jelenik meg, és a következő felhasználó már az új kérdést válaszolja meg.
Adatgyűjtést végzi: A VASIVÍZ ZRt. ügyintézőjének az ügyintézés során minden olyan felhasználót meg kell kérdeznie, aki személyes, telefonos, vagy internetes ügyfélkapcsolati formát választott.
A felmérést végzi: VASIVÍZ ZRt.
A felmérés kezdő időpontja: 2024.01.01.
A felmérés záró időpontja: 2024.12.31.