Tisztelt Felhasználóink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a VASIVÍZ ZRt. a jogszabályi előírásokat betartva 2024. évben is elvégezte a Fogyasztói Elégedettségi Felmérést a teljes szolgáltatási területen, reprezentatív mintavétellel.
Az előírt felmérés összesített eredménytáblája alapján a vizsgált 36 víziközmű-szolgáltató közül Társaságunk megítélése a Felhasználóktól kapott értékek alapján kiemelkedő, a mutatószámok magas szakmai szintű felhasználói elégedettséget jeleznek vissza.
· az ivóvíz tisztasága (9,2)
· az ivóvíz íze (9,2)
· a vezetékes ivóvíz- ellátás folyamatosságának elégedettségi mutatószáma (9,9)
· előre tervezett ivóvíz- ellátási szünetről szóló tájékoztatás (9,8),
· jelenlegi leolvasás gyakorisága (9,4)
· kapcsolat a leolvasást végző kollégákkal (10)
· fogyasztásmérő pontossága (9,9),
· állagmegóvási kötelezettségről tájékoztatás (9,8), belső ivóvíz hálózat karbantartási kötelezettsége (9,7)
· belső szennyvízhálózat karbantartási kötelezettsége (9,8)
· felhasználói érdekvédelmi szervezetek elérhetőségei (9,8)
· helyi sajtó szerepe, honlap (9,5)
· a honlap megítélése tartalom alapján (9,5), áttekinthetőség alapján (9,5)
· az ügyfélszolgálati tevékenységgel való elégedettség (9,9) személyes ügyintézés során
· az ügyintézés eredményessége (9,81)
· szakszerűség (9,99)
· gyorsaság (9,89)
· az ügyintézők segítőkészsége (9,87)
· az irodán eltöltött várakozási idő hossza (9,83)
· Call Center várakozási idő (9,87), gyorsaság (9,18), szakszerűség (9,87), segítőkészség (9,62), udvariasság (9,58), eredményes ügyintézés (9,95), kommunikáció (9,84)
· számlák áttekinthetősége (9,7), számlák érthetősége (9,5)
· számlafizetés lehetséges módjaival kapcsolatos elégedettség (9,9), az elkészített számlák ütemezése, azok fizetési határidejének elégedettsége (9,5)
· Üzletszabályzat tartalma és érthetősége (9,9)
· Online ügyfélszolgálat biztosítása (9,06)
· az ivóvíz ellátásért fizetett szolgáltatási díjjal való elégedettség (9,1)
· szennyvízelvezetésért és –tisztításért fizetett szolgáltatási díjjal való elégedettség (9,5)
· környezetvédelmi tevékenység (9,9), országos szinten a legjobbak között szerepel a VASIVÍZ ZRt.
· szolgáltatói tevékenység (9,7)
· ügyfélbarát Szolgáltató (9,5)
Számunkra fontos a jövőben is az Ön véleménye, ezért kérjük, a kétévente megvalósulandó felmérésben válaszaival továbbra is segítse munkánkat, hogy még színvonalasabb és minőségi szolgáltatást biztosítsunk!
Köszönjük Felhasználóinknak a kutatásban való részvételt!
VASIVÍZ ZRt.
…minőség természetesen!
Tisztelt Felhasználóink!
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal kötelezte a víziközmű-szolgáltatókat arra, hogy 2018 évtől kezdődően kétévente független közvélemény-kutató szervezettel méresse fel a lakossági felhasználók víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos elégedettségét.
A felmérés célja a szolgáltatások minőségének javítása.
Kérjük, hogy 2024-ben is segítse munkánkat, és a szolgáltatás színvonalának növelése érdekében végzett kutatásban szíveskedjen részt venni!
Köszönjük!
A FEF egymástól jól elkülöníthető módszerű, célú és időpontú felmérésekből áll:
1. Alapfelmérés (szeptember-október)
Az alapfelmérés a víziközmű-ágazat felmérésére szolgáló, kérdőíves személyes megkérdezésen alapuló adatfelvétel. A felmérés azokat a tevékenységeket vizsgálja, amelyek minden felhasználót érintenek:
- ivóvíz minősége
- ivóvíz-ellátás folyamatossága
- fogyasztásmérés
- tájékoztatás
- ügyfélszolgálat
- ár-érték arány
- számlázás
- környezetvédelem
A felmérést végzi: A VASIVÍZ ZRt. által megbízott kutatócég. A kérdezőbiztosok a felmérés megkezdése előtt igazolják magukat.
A felmérés kezdő időpontja: 2024.09.01.
A felmérés záró időpontja: 2024.10.31.
Érintett települések: meghatározás a későbbiekben
2. Kiegészítő felmérés
A víziközmű-ágazat eseményközeli elégedettségi felmérésére szolgáló, alapvetően telefonos megkérdezésen alapuló adatfelvétel, amely a felhasználói megkeresésekhez közeli időpontban valósul meg. A felmérés azokat a tevékenységeket vizsgálja, amelyek az alapfelmérésben nem szerepelnek:
- panaszkezelés
- igénybevett ügyfélszolgálati csatorna (személyes, telefonos, online, e-mailes)
A felmérést végzi: M.Á.S.T. Kft., telefonos megkeresés alapján
A felmérés kezdő időpontja: 2024.01.01.
A felmérés záró időpontja: 2024.12.31.
3. Azonnali felmérés
A víziközmű-ágazat eseményközeli elégedettségi felmérésére szolgáló, folyamatos, esemény utáni adatfelvétel, amelyet a személyes, telefonos és internetes ügyfélkapcsolat befejező fázisaként, 1 db kérdés feltevésével kell megvalósítani. A kérdések az alábbi területekre vonatkoznak:
- telefonos menürendszer áttekinthetősége
- ügyfélhívó kezelése
- várakozási idő hossza
- ügyintézéssel való elégedettség
- ügyintéző szakértelme, kedvessége, szakmai kompetenciája, empátiája, stb.
- honlap sebessége, kezelhetősége, információtartalma
- ügyintézés eredményessége
A területekre vonatkozó kérdések váltakoztatása véletlenszerű, gördülő módon történik. Egy kérdés megválaszolását követően, a véletlenszerűen kiválasztott következő új kérdés jelenik meg, és a következő felhasználó már az új kérdést válaszolja meg.
Adatgyűjtést végzi: A VASIVÍZ ZRt. ügyintézőjének az ügyintézés során minden olyan felhasználót meg kell kérdeznie, aki személyes, telefonos, vagy internetes ügyfélkapcsolati formát választott.
A felmérést végzi: VASIVÍZ ZRt.
A felmérés kezdő időpontja: 2024.01.01.
A felmérés záró időpontja: 2024.12.31.