Hírek



Fogyasztói „észrevétel”


514b9e7a004681618.jpeg

Egy szokatlan fogyasztói észrevételt szeretnénk megosztani olvasóinkkal, melyet ide kattintva olvashatnak.


„Igen Tisztelt Vezérigazgató Úr!

Akik ezt a levelet írjuk, mindketten kórházi orvosok vagyunk. A mi szakmánkban az a jellemző, hogy munkánkhoz mindenki ért, mindenki beleszól, és mindenki pálcát tör felettünk. Figyelmen kívül hagyják azt, hogy odafigyeléssel, felelősségteljes munkával, a közjónak való megfeleléssel kívánunk dolgozni a nap minden időszakában.

Felsőcsatáron szombaton hajnalban (08.11.) arra ébredtünk, hogy zúgás van a házunkban. Próbáltuk a zaj forrását megkeresni. A vízaknában a bevezető ólomcső szétrobbant, a vízaknát és az udvart elöntötte a víz. Korán reggel hívtuk a segélyszolgálatot, ahol az ügyeletes megköszönte a bejelentést és azonnali intézkedést ígért. Rövid időn belül egy hófehér „mentőautó" érkezett egy komoly szakemberrel, aki segítségünkre volt. Gyorsan és szakszerűen az aknában szétbontotta a szétszakadt csövet, új csapot és összekötést alkalmazott. Megható volt a szerénysége, a hozzáértése, az emberi magatartása. Itt álltunk a falu közepén, az úttesten is átcsapó csőtöréssel, kiszolgáltatva a szokatlan helyzetnek. Munkatársa példás helytállása indított bennünket arra, hogy köszönetet mondjunk Önnek.

Jó egészséget kívánunk Önnek és Munkatársainak.

Felsőcsatár, 2012. augusztus 11.

Dr. Szabó Mihály Dr. Varga Éva "

vissza